Instructional design and scenarios for MOOCs

Via: Robert Schuwer (LinkedIn-groep: Dutch special interest group Open Educational Resources)

Als publiek beschikbaar tussenresultaat van het EU-project ECO (Elearning, Communication and Open-data: Massive Mobile, Ubiquitous and Open Learning) is een rapport gepubliceerd getiteld Instructional design and scenarios for MOOCs. Hierin wordt het concept van een learner-centered MOOC geschetst. Zeer lezenswaard is hierin hoofdstuk 3 waar een didactisch raamwerk wordt geschetst voor dergelijke (door hen genoemde) sMOOC’s.

 

 

Advertenties

Reacties zijn welkom!

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s