Thema-uitgave ‘Open en online onderwijs – editie Nieuwe doelgroepen bereiken’

Na de eerste editie over didactiek en de 2e editie van SURF en de special interest group Open Education over de kansen van open en online onderwijs voor het campusonderwijs is nu de derde thema-uitgave verschenen over open en online onderwijs.

Deze thema-uitgave bevat artikelen en intermezzo’s over de kansen die open en online onderwijs kan bieden voor het bereiken van nieuwe doelgroepen. Aan bod komen onder meer praktijkervaringen en de samenwerking tussen hoger onderwijs en het bedrijfsleven en perspectieven voor life long learning.

Thema3In deze thema-uitgave komt o.a. aanbod:

  • beschrijving van de uitkomst van een pressure cook sessie met experts die in gesprek gingen over nieuwe doelgroepen, nieuwe kansen en uitdagingen.
  • korte pitch van drie experts waarin zij hun visie verwoordden op wat het hoger onderwijs voor nieuwe doelgroepen zou kunnen betekenen.
  • toelichting op het adviesrapport ‘Flexibel hoger onderwijs voor volwassenen’ (Rinnoy Kan).
  • over MOOC’s en SPOC’s en de kansen voor samenwerking tussen hoger onderwijs en bedrijfsleven.

 

Advertenties

Reacties zijn welkom!

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s